Стосунки Соціального замовлення (Сз) є нерівними для сторін, бо замовник завжди правий, а підрядник у захваті від замовника. За допомогою цих стосунків замовник передає інформацію підряднику. Замовник дивиться на підрядника як на підлеглого, вселяючи необхідність показати максимально все, на що він здатний. Замовник може мотивувати підрядника, по мірі сил підтримувати і піклуватися, щоб замовлення було виконане якісно і своєчасно. У цих стосунках замовник є представником не своїх особистих інтересів, а інтересів тієї групи людей, до якої він відноситься (Квадри). Виконання замовлення контролюється не особисто замовником, а його доповнюючим партнером (Доповнююча Пара).

         Замовнику нелегко почути і зрозуміти можливості підрядника, і тому замовник може прискіпуватися до дрібниць, і не враховувати важливі моменти. У цих стосунках ініціативу частіше проявляє замовник, без розуміння особистих потреб підрядника. Слабкі сторони замовника не захищені, і очікування про піклування збоку підрядника є марним витрачанням часу. Бо підрядник піклується не особисто про замовника, а про інтереси цілої групи людей (Квадри) до якої відноситься замовник. Замовник має можливість самому спокійно піклуватися про свої слабкі сторони. Партнери відчувають необхідність таких стосунків, і продовжують співпрацю на благо суспільства. Коли авторитет замовника не признається, значить стосунки себе вичерпали.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!